Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi alla, lähetä sähköpostia osoitteeseen support@uhipwear.com, ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
-
MAKSAMINEN
Mahdollisia maksutapoja ovat Klarna ja/tai Paypal. Tarjotut maksutavat vaihtelevat maittain ja riippuvat siis siitä, missä maassa tilaus on tehty. Sekä Klarna että Paypal tarjoavat erilaisia maksuvaihtoehtoja.
Lue lisää Klarnasta, sen tarjonnasta sekä ehdoista.
Lue lisää Paypalista ja sen ehdoista.
-
KULJETUKSET JA TOIMITUKSET
Normaalisti pakkaamme tilauksen 24 tunnin kuluessa sen tekemisestä (arkipyhättöminä työpäivinä). Kun kuljetusyhtiö on noutanut tilauksen meiltä, toimitusaika on noin 1–2 päivää.
Kun olemme lähettäneet pakettisi, saat sähköpostiviestin, joka sisältää seurantalinkin.
Paketti toimitetaan kassalla valitulle asiamiehelle. Heti kun paketti on noudettavissa, saat viestin tekstiviestinä tai sähköpostitse.
Kannattaa tarkistaa ensin roskapostikansio, jos et ole saanut tilausvahvistusta. Voit tietenkin myös ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa support@uhipwear.com, niin autamme sinua.
-
VAIHTO
Emme tällä hetkellä käsittele vaihtoja. Jos haluat vaihtaa tuotteen, pyydämme sinua palauttamaan tuotteen ja tekemään sen jälkeen uuden tilauksen.
Kampanjatuotteiden vaihtaminen
Jos haluat vaihtaa tarjoushintaisen vaatteen toiseen kokoon, hinta pysyy tietenkin samana. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen support@uhipwear.com ja ilmoita tilausnumerosi, niin autamme sinua. -
PALAUTUKSET
Ruotsi ja EU:n sisäiset palautukset:
Uhip tarjoaa ilmaiset palautukset, kun käytät etukäteen maksettuja palautustarroja. Ne tulevat paketin mukana EU-maasta tilattaessa. Huomaathan, että emme voi ottaa vastuuta palautuksista, jotka lähetetään meille jollakin muulla tavalla kuin ennakkoon maksettua palautustarraamme käyttämällä.
EU:n ulkopuolella:
Jos asut EU:n ulkopuolella, rekisteröi palautuksesi alla olevan linkin kautta. Saat etukäteen maksetun palautustarran sähköpostiisi muutaman tunnin kuluessa rekisteröinnistä. Sähköpostin lähettäjä on OGOship/Uhip. Sähköposti saattaa joskus joutua roskapostikansioosi. Rekisteröi palautus täällä.Tuotteella on 30 päivän palautusoikeus siitä päivästä lähtien, kun lähetys on otettu vastaan edellyttäen, että vaate on käyttämätön eikä etikettejä ole irrotettu.
Näin palautat tuotteen:
● Taittele vaate samaan muotoon, jossa se toimitettiin. Vetoketjut ylös vedettyinä ja etiketit tallella.
● Laita vaate takaisin läpinäkyvään pussiin.
● Paketoi vaate ja kiinnitä palautustarra pakettiin. Pakkausluetteloa ei tarvitse liittää mukaan. Palautustarra kertoo, mistä tilauksesta/ostoksesta on kyse takaisinmaksua varten.
● Ruotsi ja EU:n sisällä tapahtuvat palautukset: Jätä paketti mille tahansa DHL:n/Postnordin edustajalle (riippuu siitä, kumpaan palautustarra pätee). Tallenna palautuspaketin numero ja toimeksiantokuitti.
● EU:n ulkopuolella: Jätä paketti asiamiehelle. Jos palautustarra on DHL Parcel Connect - tai DHL Express -toimitukseen, niillä kullakin on omat asiamiehensä.
DHL Expressillä on mahdollista kotisivun kautta tilata nouto etiketissä olevan Waybill-numeron avulla.
Tuotteilla, jotka on ostettu 15. marraskuuta alkaen, on palautusoikeus 15. tammikuuta saakka.Mitä sen jälkeen tapahtuu?
Varastomme ottaa palautuksen vastaan ja rekisteröi sen. Siihen kuluu yleensä 2–4 työpäivää sen jälkeen, kun palautus on saapunut varastoomme.Ilmoitamme sitten palautuksesta Klarnalle/Paypalille, joka suorittaa takaisinmaksun. Takaisinmaksuun saattaa kulua jopa 10 työpäivää.
Huomioithan, että toimituskuluja ei makseta takaisin. -
LAHJAKORTTI
Emme voi valitettavasti tällä hetkellä tarjota lahjakorttia verkkokauppaamme. Toivomme, että se onnistuu tulevaisuudessa.
Jos haluat ostaa lahjan ja tarvitset apua esimerkiksi pidemmän vaihto-oikeuden saamisessa, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen support@uhipwear.com, niin autamme sinua. -
ALENNUSKOODIT
Kirjoita alennuskoodi kassalla sille varattuun ruutuun.
Huomioithan, että eri alennuskoodeja ei voi yhdistää toisiinsa. Useimpia alennuskoodeja ei voi myöskään yhdistää muihin alennuksiin tai jo alennettuihin tuotteisiin. -
TAKUU JA KORJAUS
Uhip on vastuussa virheestä, jos se on alkuperäinen eli vika oli tuotteessa jo silloin, kun vastaanotit sen. Alkuperäisen virheen ei tarvitse ilmetä heti. Kyseessä voi olla alkuperäinen virhe, vaikka virhe ilmestyisi tietyn ajan kuluttua. Huolimattomuudesta, epänormaalista käytöstä (käsittelyvirhe), onnettomuudesta tai vastaavasta syystä aiheutuneen virheen ei voida katsoa olevan Uhipin vastuulla.
Virheiden, jotka ilmenevät kuuden kuukauden kuluessa tuotteen toimituksesta, oletetaan olleen olemassa toimitushetkellä, ellei toisin mainita. Jos virhe ilmenee vasta myöhemmin, kuluttajan on kyettävä osoittamaan, että virhe oli olemassa jo toimitushetkellä eli että kyseessä on ns. alkuperäinen virhe.
Jos se osoittautuu alkuperäiseksi virheeksi, sinulla voi olla oikeus:
● saada tuote korjatuksi
● saada tilalle uusi, virheetön tuote
● saada hinnanalennusTee reklamaatio käytetystä vaatteesta
Rekisteröi asia täällä. Muutamassa minuutissa vastaa muutamaan kysymykseen ja lataa kuva. Jos teit ostoksen verkkokaupastamme, pidä tilausnumerosi käden ulottuvilla. Muussa tapauksessa voit hyvin jättää tilausnumerokentän tyhjäksi ja rekisteröidä asian ilman sitä.Kun olemme vastaanottaneet asiasi, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian, yleensä 3–5 työpäivän kuluessa.
Kiireisimpään aikaan, kampanjoiden ja loma-aikojen aikaan, reklamaatioiden käsittelyyn saattaa kulua pidempi aika. -
YHTEYDENOTOT
Tuotteita ja malleja koskevat kysymykset:
support@uhipwear.comToimituksia koskevat kysymykset:
delivery@uhipwear.comTuotteita koskevat mielipiteet tai reklamaatiot:
claim@uhipwear.comMuut kysymykset (koskien tilausta, palautuksia, maksua ym.):
support@uhipwear.comOletko jälleenmyyjä ja haluat ottaa yhteyttä myyntiosastoomme:
retail@uhip.se