Oppaat ja avustus

Mitkä Uhipin legginsit minun kannattaa valita?

Apua housujen valintaan

FAQ

  • MAKSAMINEN

    Mahdollisia maksutapoja ovat Klarna ja/tai Paypal. Tarjotut maksutavat vaihtelevat maittain ja riippuvat siis siitä, missä maassa tilaus on tehty. Sekä Klarna että Paypal tarjoavat erilaisia maksuvaihtoehtoja. 

    Lue lisää Klarnasta, sen tarjonnasta sekä ehdoista.

    Lue lisää Paypalista ja sen ehdoista. 

     

  • KULJETUKSET JA TOIMITUKSET

    Normaalisti pakkaamme tilauksen 24 tunnin kuluessa sen tekemisestä (arkipyhättöminä työpäivinä). Kun kuljetusyhtiö on noutanut tilauksen meiltä, toimitusaika on noin 1–2 päivää.

    Kun olemme lähettäneet pakettisi, saat sähköpostiviestin, joka sisältää seurantalinkin.

    Paketti toimitetaan kassalla valitulle asiamiehelle. Heti kun paketti on noudettavissa, saat viestin tekstiviestinä tai sähköpostitse.

    Kannattaa tarkistaa ensin roskapostikansio, jos et ole saanut tilausvahvistusta. Voit tietenkin myös ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa support@uhipwear.com, niin autamme sinua. 

  • VAIHTO

    Emme tällä hetkellä käsittele vaihtoja. Jos haluat vaihtaa tuotteen, pyydämme sinua palauttamaan tuotteen ja tekemään sen jälkeen uuden tilauksen. 

    Kampanjatuotteiden vaihtaminen 
    Jos haluat vaihtaa tarjoushintaisen vaatteen toiseen kokoon, hinta pysyy tietenkin samana. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen support@uhipwear.com ja ilmoita tilausnumerosi, niin autamme sinua.

  • PALAUTUKSET

    Uhip offers free returns when you use the prepaid return label provided by us.

    You have the right to return your garment within 30 days of receiving your shipment provided that the garment is unused and still has the tags attached.

    Please note that we cannot take responsibility for a return sent back in any other way than using our prepaid return label.

    Register your return via the email you receive when the package is sent/delivered from. Go through the email to the link "My order" and register your return, you will receive your prepaid return label and return instructions to your email.

    For items purchased from November 15th, the return right is valid until January 15th.
     

    How to make your return:
    ● Fold the garment back to its original condition. Zippers closed and tags intact.
    ● Put the garment back into the transparent bag.
    ● Package the garment, preferably in the packaging you received your delivery in, and attach the return label to the package. You do not need to enclose an invoice in your package, the return label links the return to the correct order/purchase for reimbursement.
    ● Drop off the package at any agent for the carrier that your label is valid for. Please save the shipment number and receipt.
    ● Outside the EU: For DHL Express, there is also the possibility to schedule a pickup via their website using your Waybill number which is on the label.


    What happens next?
    Our warehouse receives, checks, and registers your return, processing usually takes place within 2-5 business days from when it arrives at our warehouse.
    We then report your return to Klarna/Paypal which adjusts/refunds your purchase. It may take up to 7 business days for your purchase to be adjusted/refunded. Please note that the shipping cost is not refunded.

  • LAHJAKORTTI

    Emme voi valitettavasti tällä hetkellä tarjota lahjakorttia verkkokauppaamme. Toivomme, että se onnistuu tulevaisuudessa. 
    Jos haluat ostaa lahjan ja tarvitset apua esimerkiksi pidemmän vaihto-oikeuden saamisessa, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen support@uhipwear.com, niin autamme sinua. 

  • ALENNUSKOODIT

    Kirjoita alennuskoodi kassalla sille varattuun ruutuun.
    Huomioithan, että eri alennuskoodeja ei voi yhdistää toisiinsa. Useimpia alennuskoodeja ei voi myöskään yhdistää muihin alennuksiin tai jo alennettuihin tuotteisiin.

  • TAKUU JA KORJAUS

    Uhip on vastuussa virheestä, jos se on alkuperäinen eli vika oli tuotteessa jo silloin, kun vastaanotit sen. Alkuperäisen virheen ei tarvitse ilmetä heti. Kyseessä voi olla alkuperäinen virhe, vaikka virhe ilmestyisi tietyn ajan kuluttua. Huolimattomuudesta, epänormaalista käytöstä (käsittelyvirhe), onnettomuudesta tai vastaavasta syystä aiheutuneen virheen ei voida katsoa olevan Uhipin vastuulla.

    Virheiden, jotka ilmenevät kuuden kuukauden kuluessa tuotteen toimituksesta, oletetaan olleen olemassa toimitushetkellä, ellei toisin mainita. Jos virhe ilmenee vasta myöhemmin, kuluttajan on kyettävä osoittamaan, että virhe oli olemassa jo toimitushetkellä eli että kyseessä on ns. alkuperäinen virhe.

    Jos se osoittautuu alkuperäiseksi virheeksi, sinulla voi olla oikeus:
    ●    saada tuote korjatuksi
    ●    saada tilalle uusi, virheetön tuote
    ●    saada hinnanalennus 

     

    Tee reklamaatio käytetystä vaatteesta
    Rekisteröi asia täällä. Muutamassa minuutissa vastaa muutamaan kysymykseen ja lataa kuva.  Jos teit ostoksen verkkokaupastamme, pidä tilausnumerosi käden ulottuvilla. Muussa tapauksessa voit hyvin jättää tilausnumerokentän tyhjäksi ja rekisteröidä asian ilman sitä.

    Kun olemme vastaanottaneet asiasi, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian, yleensä 3–5 työpäivän kuluessa. 
    Kiireisimpään aikaan, kampanjoiden ja loma-aikojen aikaan, reklamaatioiden käsittelyyn saattaa kulua pidempi aika.

  • YHTEYDENOTOT

    Tuotteita ja malleja koskevat kysymykset:
    support@uhipwear.com

    Toimituksia koskevat kysymykset: support@uhipwear.com

    Tuotteita koskevat mielipiteet tai reklamaatiot: 
    claim@uhipwear.com

    Muut kysymykset (koskien tilausta, palautuksia, maksua ym.):
    support@uhipwear.com

    Oletko jälleenmyyjä ja haluat ottaa yhteyttä myyntiosastoomme:

    retail@uhip.se